Tatchi de...... Modern..classic...contemporary...elegant...

Assalamualaikum to all...

Firstly, I want to thank the Merciful Allah for giving me a chance to fullfill my dreams and interest towards this make-up fields.. As a make-up artist..i maybe not the best yet... but i will improved and be the best and serve the best to all my clients..and future clients...
Di sini...jika anda ingin menggunakan khidmat saya di hari bersejarah anda, sila hubungi atau sms saya di no. 012-5164121 (24/7)... Insyallah segala pertanyaan anda akan di layan.
tidak kira bridal, dinner, and other special occasions.... =)

Tuesday, April 5, 2011

lama nye aku xupdate blog nih..hehehe..so now..i will merajinkan diri for update ini blog..ehehehe,,,,xlah bape pndai sgt nak update letak widget bagai...simple n jus for my things to do around...hehehe.....ok laaa......

so... YAYA MIEFIEA is back.... ~~~


No comments:

Post a Comment